Taurus - base

Taurus - base

Posted on: Aug 03, 2022
About 1 month ago
175
44
5
I'mma do a zodiac addition type skin making thingy idk which one imma do next :D

Taurus is a earth sign i looked up some insperation for the outfit i have mannnnyyy taurus friends and ive noticed they like weirdly look good in the color red or green and just moody clothes somehow pop on them in my opinion
and they look super cute in that type of shirt :p
but idk this outfit imo screams taurus
i love ya'lllllll besties :D <3
btw this is just my opinion on it don't takee it tooo personally <3 cyaaa
Show More
Show Less
Upload Download

Taurus - base

Posted on: Aug 03, 2022
About 1 month ago
175
44
5
I'mma do a zodiac addition type skin making thingy idk which one imma do next :D

Taurus is a earth sign i looked up some insperation for the outfit i have mannnnyyy taurus friends and ive noticed they like weirdly look good in the color red or green and just moody clothes somehow pop on them in my opinion
and they look super cute in that type of shirt :p
but idk this outfit imo screams taurus
i love ya'lllllll besties :D <3
btw this is just my opinion on it don't takee it tooo personally <3 cyaaa
Show More
Show Less

advertisement

Upload Download

Embed codes


Similar skins

Comments: 9

Hellloo, I'm doin pretty good how are you?
I'm good
xd... Hi! how are ya?

thx btw xd
Hellloo, I'm doin pretty good how are you?
Its okay bro i forgive you, ive grown up and madurated alot too lol :p
xd... Hi! how are ya?

thx btw xd
Thank you :3
do leo base next
okie, cool idea.
Nah jk ahm... i just need just response im so sry and i promise ive "grown up"... madurated... idk if thats a word lmao
Its okay bro i forgive you, ive grown up and madurated alot too lol :p
do leo base next
Nah jk ahm... i just need just response im so sry and i promise ive "grown up"... madurated... idk if thats a word lmao
Nice skin

im andrew im just ... idk justi gnore me haha