Quick Silver // Ce // Read Desc

Quick Silver // Ce // Read Desc

Posted on: Aug 30, 2019
About 5 months ago
278
102
0
Contest // https://www.minecraftskins.com/skin/13398186/vertigo---color-contest/

Ok... i dont know if this will even get counted cuz im pretty sure it breaks a few rules...
i accidentally made this skin before i reread the rules...
i hope you will still count this in, ik im supposed to use my own original shading but dawn gave me her old shading so i use it now, and idk if this is breaking a rule or not.. the design on the pants is inspired by dawn.
if i have to redo the entry plz let me know... Thx!
Show More
Show Less
Upload Download

Quick Silver // Ce // Read Desc

Posted on: Aug 30, 2019
About 5 months ago
278
102
0
Contest // https://www.minecraftskins.com/skin/13398186/vertigo---color-contest/

Ok... i dont know if this will even get counted cuz im pretty sure it breaks a few rules...
i accidentally made this skin before i reread the rules...
i hope you will still count this in, ik im supposed to use my own original shading but dawn gave me her old shading so i use it now, and idk if this is breaking a rule or not.. the design on the pants is inspired by dawn.
if i have to redo the entry plz let me know... Thx!
Show More
Show Less

advertisement

Upload Download

Embed codes


Similar skins

Comments: 3

The design is so pretty and gray is such a pretty color. I love it !!!!!!!!!!!!
Aestaehtic
nah, i think it's fine, your entry will still be counted. X3

lovely skin omgg- tysm for entering! C3
Fewf, Ty!
nah, i think it's fine, your entry will still be counted. X3

lovely skin omgg- tysm for entering! C3