Lantern

Lantern

Posted on: Feb 23, 2019
About 6 months ago
972
19
13
WHY IS PASTEL SO HARD I JUST WANNA BE GOOD
Show More
Show Less
Upload Download

Lantern

Posted on: Feb 23, 2019
About 6 months ago
972
19
13
WHY IS PASTEL SO HARD I JUST WANNA BE GOOD
Show More
Show Less

advertisement

Upload Download

Embed codes


Similar skins

Comments: 14

Merionette
ty ty
Np!
WarriorCat500
Wow! Not bad! X3 btw I can't stop noticing this skin, it's so gud....
ty ty
Wow! Not bad! X3 btw I can't stop noticing this skin, it's so gud....
WarriorCat500
Np! Your super good at making skins owo . When did you start?
i started skinning in the summer of 7th grade. im in 9th grade rn. But it was like edits and i only made 2 skins from scratch. Then I started playing a pixel shooter game(like pixel gun 3d) that nobody's ever heard of and made skins there. But I officially started in 12/29/2018
so i guess im an old noob? lol idk
Merionette
thx :D
Np! Your super good at making skins owo . When did you start?
WarriorCat500
Omg it's amazing!!!!!!
thx :D
KittKat17
This is amazing!
thank uu :DD
This is amazing!
Your so good at this xd
Omg it's amazing!!!!!!