Embers and Icicles // CE

Embers and Icicles // CE

Posted on: Jul 30, 2023
About 9 months ago
80
23
1
Show more!

So I have been gone for a while... but im back!! YUSSSS!!! *hugs everyone in reach* But tbh... im not gonna be as active sadly... school is starting soon, and im really busy... so this will be the latest skin of mine for sometime... and its not all mine!! XD

So this is a collab with Evertide (<3) for this contest: https://www.minecraftskins.com/skin/21799173/skindex-teams-round-1/

I did the icy side, and Evertide did the fiery side... (btw evertide, I added a hair tie to your side XD) here is her half on its own ;) https://www.minecraftskins.com/skin/21822639/concealed-embers---ce/

This was so much fun to do! I wanna say thanks to Evertide for being my teammate and amazing friend!

Good luck to everyone who joined this contest!!

Enjoy! <3
Show More
Show Less
Upload Download

Embers and Icicles // CE

Posted on: Jul 30, 2023
About 9 months ago
80
23
1
Show more!

So I have been gone for a while... but im back!! YUSSSS!!! *hugs everyone in reach* But tbh... im not gonna be as active sadly... school is starting soon, and im really busy... so this will be the latest skin of mine for sometime... and its not all mine!! XD

So this is a collab with Evertide (<3) for this contest: https://www.minecraftskins.com/skin/21799173/skindex-teams-round-1/

I did the icy side, and Evertide did the fiery side... (btw evertide, I added a hair tie to your side XD) here is her half on its own ;) https://www.minecraftskins.com/skin/21822639/concealed-embers---ce/

This was so much fun to do! I wanna say thanks to Evertide for being my teammate and amazing friend!

Good luck to everyone who joined this contest!!

Enjoy! <3
Show More
Show Less

advertisement

Upload Download

Embed codes


Similar skins

Comments: 5

lol.. you should!!!!!
Thank you... *hugs* your amazing... *grins* Maybe I should talk to ya bout this stuff more XD XDXDXD
Its fine... ig... yeah.. it wasn't;t their fault.. the parents said they were leaving the community... and the one guy who I have known for 5 years.. umm... well he and I are like half friends... essentially we got into to many arguments and then things kinda fell apart after that... sooo thats great. The other guy who could be my friend conveniently has a crush on me.. and that just makes things so awkward cause I'll never like him back... UGH... why?
Phew.. okay thats good...
Yeah... I hope that too... *hugs*
Thanks for listening to my ranting XD
*nods*
Yeah... and then also my bff is leaving... so yay. *eye roll* Its so true... I mean... I have a lot of friends and I've known them for a while now... but its just not gonna be the same... I mean my class is fairly close, but we still got along cause of those two that are leaving... so now im kinda scared... and now there are only two girls left... and a lot of boys... so thats just great. Sorry im dumping all this on you... I just want to talk to someone who doesn't know the people.. ya know?
Yusssssss
Thanks!! This was so much fun!!
yep.... im so sad... so for my school the largest class we can have is 12 people... and tis a co-op... but my two best friends in the class are leaving... I want to cry.... I've known one of them for like 8yrs the other more like 3... but im so sad...
It was!! We can still do collabs whenever we want. I do too!!