breathe in the sea ; oc

breathe in the sea ; oc

Posted on: Nov 23, 2022
About 1 week ago
415
83
1
show more

~ bao - 52 hearts

hi
this is always the time of year where i start going inactive for some reason :sob:
i swear i'll post more and reply to your comments soon though!

the kokomi kinnie inside of me really influenced this design

this is a danganronpa oc for a roleplay, her name is marine shiokaze!
she's the ultimate marine biologist :)
yeah. marine is the ultimate marine biologist. very creative.

uhhh the stuff on her dress is supposed to represent marine life but that really got condensed in this skin
she's also wearing scuba goggles
here's a (very much unfinished) drawing so you can visualize it better:
https://imgur.com/GliwNts

- 1025
Show More
Show Less
Upload Download

breathe in the sea ; oc

Posted on: Nov 23, 2022
About 1 week ago
415
83
1
show more

~ bao - 52 hearts

hi
this is always the time of year where i start going inactive for some reason :sob:
i swear i'll post more and reply to your comments soon though!

the kokomi kinnie inside of me really influenced this design

this is a danganronpa oc for a roleplay, her name is marine shiokaze!
she's the ultimate marine biologist :)
yeah. marine is the ultimate marine biologist. very creative.

uhhh the stuff on her dress is supposed to represent marine life but that really got condensed in this skin
she's also wearing scuba goggles
here's a (very much unfinished) drawing so you can visualize it better:
https://imgur.com/GliwNts

- 1025
Show More
Show Less

advertisement

Upload Download

Embed codes


Similar skins

Comments: 14

YAYY MARINE YAYYY IT'S MARINEEE
marine!!!! watch her become my new favorite oc i swear :skull:
both art and skin are so cute!!! so pretty <3
ahhhh thank you sm!! <33
yooo this is cute af!
love the ocean vibes <3
tysm!! glad it gives off the vibes i was going for <33
Omg, so cute! <33
thank you! :D <33
she's so cute qvq i love the hair
<33
tyty!! honestly the hair's probably my favorite part too haha
Looks amazing!
Btw if you think your OC names are uncreative, I have an OC called Violet Woods, who wears purple and likes to explore the woods and shrublands.
thank you :)
oh that's funny because this oc wears purple a lot too LOL (specifically violet)
i love it!
v cute
thank you! :D
YAYY MARINE YAYYY IT'S MARINEEE
both art and skin are so cute!!! so pretty <3
yooo this is cute af!
love the ocean vibes <3