Blood Sickles

Blood Sickles

Posted on: Jun 04, 2022
About 2 months ago
782
314
4
Gyutaro from Kimetsu no Yaiba

UHHUHHH, yeahhh, totally not another remake- but anyways! I gave Gyutaro a remake today because I felt like he could use one - phew, he's still tricky. Gonna try to either do some Attack on Titan remakes or some modern demon slayer skins next.

Anywaaaays, yep, hope you have a wonderful rest of your day or night!
Show More
Show Less
Upload Download

Blood Sickles

Posted on: Jun 04, 2022
About 2 months ago
782
314
4
Gyutaro from Kimetsu no Yaiba

UHHUHHH, yeahhh, totally not another remake- but anyways! I gave Gyutaro a remake today because I felt like he could use one - phew, he's still tricky. Gonna try to either do some Attack on Titan remakes or some modern demon slayer skins next.

Anywaaaays, yep, hope you have a wonderful rest of your day or night!
Show More
Show Less

advertisement

Upload Download

Embed codes


Similar skins

Comments: 10

This is GORGEOUS!! Gyutaro and Daki's backstory is honestly my favorite out of what I've seen so far in Demon Slayer-
How on EARTH do you make these?! They're all so pretty! :o
aw tysm this was so heartwarming <3 :DD
totally agree w you about their backstory :)
This is GORGEOUS!! Gyutaro and Daki's backstory is honestly my favorite out of what I've seen so far in Demon Slayer-
How on EARTH do you make these?! They're all so pretty! :o
beautiful stunning pretty impressive breathtaking
thank you very so literally much
beautiful stunning pretty impressive breathtaking
OMG IM SO SORRY I HAVENT BEEN KEEPING UP W UR AMAZING WORKS BUT ISTG THIS IS LITERALLY
IS IT
HEAVEN ON EARTH!?!!??
PFFFT DW ABOUT ITTTT!! (they aren't amazinggg tho?!??) AAAH WOWOW WELL THANK YOU VERY MUCHHH!!! >:DD
Another really cool skin!!
I can't wait for your modern demon slayer skins! Your winter ones looked amazing!! :D
ahhh thank you!!
aw thanks lol :D
OMG IM SO SORRY I HAVENT BEEN KEEPING UP W UR AMAZING WORKS BUT ISTG THIS IS LITERALLY
IS IT
HEAVEN ON EARTH!?!!??
Another really cool skin!!
I can't wait for your modern demon slayer skins! Your winter ones looked amazing!! :D
not sure what to say abt this.... i mean its amazing as always just a little dark to me >.<
your shading tho...... just BLOWS MY MIND!!! <3
ah... yeah it's from an anime/show about people who slay yknow the evil "demons" so yeah the dark vibe was what I was going for haha
AAAH THANK YOU SO MUCHH!! always appreciate your kindness!! :D
not sure what to say abt this.... i mean its amazing as always just a little dark to me >.<
your shading tho...... just BLOWS MY MIND!!! <3