Reshade contest!!! rewards for all who enter!!

Reshade contest!!! rewards for all who enter!!

Posted on: Dec 16, 2021
About 2 years ago
312
48
1
credit to Imakeskins

rules No stealing skins copying or anything like that. Due by dec 22 might extend it tho
you can make it a girl if you want
tag it fallenchristmas

extra credit
if you make the skin more like a snowman you will have a higher chance of winning

Rewards
1st likes on 4 pages and a follow and your name in my bio

2nd likes on 3 pages and a follow

3rd likes on 2 pages and a follow

and the rest likes on one page and a follow
Show More
Show Less
Upload Download

Reshade contest!!! rewards for all who enter!!

Posted on: Dec 16, 2021
About 2 years ago
312
48
1
credit to Imakeskins

rules No stealing skins copying or anything like that. Due by dec 22 might extend it tho
you can make it a girl if you want
tag it fallenchristmas

extra credit
if you make the skin more like a snowman you will have a higher chance of winning

Rewards
1st likes on 4 pages and a follow and your name in my bio

2nd likes on 3 pages and a follow

3rd likes on 2 pages and a follow

and the rest likes on one page and a follow
Show More
Show Less

advertisement

Upload Download

Embed codes


Similar skins

Comments: 19

ENTRYS ARE CLOSED results coming soon
entrys are due by dec 26
Cute!
Not taking reshades, but thanks for the invite :)
Muy bine amigo...

estoy dentro ;D
my amigo im inside? thats what google translate says that means lol
Muy bine amigo...

estoy dentro ;D
btw if yall want to have more time then I can extend it
wow your definitly winnig, yours is amazing
Aww ty for saying that, your reshade is really fantastic as well and i wish you the best of luck on your first ever contest. :D
Hi thx for the contest here is my entry:
https://www.minecraftskins.com/skin/19548685/for-a-reshade-contest-/

my first contest :)
Hello, i would just like to ask would you prefer the reshade to be a girl or a boy since i can't decide.
wow your definitly winnig, yours is amazing