300 rc

300 rc

Posted on: Aug 30, 2021
About 4 months ago
827
53
8
I- dang yall thank you so much :0 <33

never expected to make it this far tbh, kinda thought I'd be leaving before it happened-

uh so anyways this is basically my persona but unshaded; might just keep the complete version as a personal skin and not post it


.. rules . .


- normal skindex rules ofc

- reshade the skin (for those who are new ;)

- you can change literally whatever you want; as long as it even slightly resembles the og

- tag with 300IMSOCOOL (lol sorry I wanted smth unique); it'll still count if you don't but seriously please do it-

- link in the comments is also helpful

- no copying other entries / taking too much inspo


>! deadline is september 24th !<



prizes will be in the comments because skindex is deleting the desc :')
Show More
Show Less
Upload Download

300 rc

Posted on: Aug 30, 2021
About 4 months ago
827
53
8
I- dang yall thank you so much :0 <33

never expected to make it this far tbh, kinda thought I'd be leaving before it happened-

uh so anyways this is basically my persona but unshaded; might just keep the complete version as a personal skin and not post it


.. rules . .


- normal skindex rules ofc

- reshade the skin (for those who are new ;)

- you can change literally whatever you want; as long as it even slightly resembles the og

- tag with 300IMSOCOOL (lol sorry I wanted smth unique); it'll still count if you don't but seriously please do it-

- link in the comments is also helpful

- no copying other entries / taking too much inspo


>! deadline is september 24th !<



prizes will be in the comments because skindex is deleting the desc :')
Show More
Show Less

advertisement

Upload Download

Embed codes


Similar skins

Comments: 51

oop i missed it-- super duper congrats on 300 though!! <33
end date extended until tomorrow bc i don't have energy to post today

going to modify the og skin i made for this as well so that might take some time
so yeah results will be out later this week-
end date extended until tomorrow bc i don't have energy to post today

going to modify the og skin i made for this as well so that might take some time
https://www.minecraftskins.com/skin/18936126/noeul---rce/
heres my entry ^ - ^ congrats on 300<3
HELP HOW DID I NOT KNOW YOU POSTED THIS
i shall enter :D
wtf I keep on forgetting to post in comments-
conga rats on 300+! <33
https://www.minecraftskins.com/skin/18899327/i-want-to-drink-that-smile--rce-/
Ima join :D <33
Congrats on 300 ^^