never gonna give you up - rce

never gonna give you up - rce

Posted on: Apr 06, 2021
About 1 month ago
117
26
0
heyy! it's been a while. thank you so much for 1k followers, you are all so amazing <33 i haven't been doing the best mentally still (probs worse tbh) but hopefully i will soon upload some wips i've been working on .

this is an entry to rawrwhal's reshade contest. make sure to follow them!

i changed quite a bit, but i still think it resembles the original pretty well and i think it's cute. i tried to make it a bit 80s themed, hence the title, leg warmers, etc. idrk why but i was inspired and i love 80s fashion so yeh :p

lemme know what you think of the skin, thanks again for 1k <33 what do you guys want me to do to celebrate? a contest, a raffle, etc.? also, update me on how y'all are doing! :3
. . .
If you want a custom skin by me, look at the top of my bio for more info
. . .
extra tags: bright, neon, pink, magenta, blue, pigtails, curly, wavy, hair, eighties, retro, pretty, sneakers, tan
Show More
Show Less
Upload Download

never gonna give you up - rce

Posted on: Apr 06, 2021
About 1 month ago
117
26
0
heyy! it's been a while. thank you so much for 1k followers, you are all so amazing <33 i haven't been doing the best mentally still (probs worse tbh) but hopefully i will soon upload some wips i've been working on .

this is an entry to rawrwhal's reshade contest. make sure to follow them!

i changed quite a bit, but i still think it resembles the original pretty well and i think it's cute. i tried to make it a bit 80s themed, hence the title, leg warmers, etc. idrk why but i was inspired and i love 80s fashion so yeh :p

lemme know what you think of the skin, thanks again for 1k <33 what do you guys want me to do to celebrate? a contest, a raffle, etc.? also, update me on how y'all are doing! :3
. . .
If you want a custom skin by me, look at the top of my bio for more info
. . .
extra tags: bright, neon, pink, magenta, blue, pigtails, curly, wavy, hair, eighties, retro, pretty, sneakers, tan
Show More
Show Less

advertisement

Upload Download

Embed codes


Similar skins

Comments: 14

EmmaMinecraft
NEVER GONNA RUN AROU~ND AND DESERT YOUUU
NEVER GONNA MAKE YOU CRY
NEVER GONNA SAY GOODBYEEE
NEVER GONNA TELL A LIEE
AND HURT YOU
Hey! I have just logged back onto my account, wow its been a hot minute. I like this skin well done!!
very pretty! :) maybe a raffle? :)
Never make you cry never gonna say good bye never gonna teeelll a lie and hurt you
panqh0st
NEVER GONNA LET YOU DOOWWNN
NEVER GONNA RUN AROU~ND AND DESERT YOUUU
techniclady
i have been rickrolled by the title qwq
indeed owo
NEVER GONNA LET YOU DOOWWNN
i have been rickrolled by the title qwq
rawrwhal
omg, wow!! it’s so preeetty aaah :ooo
that titLe XDD <333
eee thank youuu! :D
and heheh yes :3
omg, wow!! it’s so preeetty aaah :ooo
that titLe XDD <333