+.* I made it out, it seems *.+

+.* I made it out, it seems *.+

Posted on: Jan 30, 2021
About 9 months ago
225
108
3
Hi! :3

I am totally, completely addicted to Stardew Valley. I love it so much, omg, that game is a masterpiece.
Anyways, I decided to make my farmer OC/the farmer that I play as in my main save file into a skin! So this is kind of how I imagine she would look like in minecraft! :3

I realized I should have made her hair a little bit darker... but none of you knows what she looks like in the game lol, so it doesn't really matter x3

Title: Grow by Conan Gray.
I couldn't find a title connected to farming, so I just thought of how you in Stardew Valley escape from your life in the city, so she made it out from there to the valley... also, the song is called ''Grow'' and you grow crops on your farm in Stardew Valley... Idk lol xD

Have a wonderful day/night everyone! uwu
Show More
Show Less
Upload Download

+.* I made it out, it seems *.+

Posted on: Jan 30, 2021
About 9 months ago
225
108
3
Hi! :3

I am totally, completely addicted to Stardew Valley. I love it so much, omg, that game is a masterpiece.
Anyways, I decided to make my farmer OC/the farmer that I play as in my main save file into a skin! So this is kind of how I imagine she would look like in minecraft! :3

I realized I should have made her hair a little bit darker... but none of you knows what she looks like in the game lol, so it doesn't really matter x3

Title: Grow by Conan Gray.
I couldn't find a title connected to farming, so I just thought of how you in Stardew Valley escape from your life in the city, so she made it out from there to the valley... also, the song is called ''Grow'' and you grow crops on your farm in Stardew Valley... Idk lol xD

Have a wonderful day/night everyone! uwu
Show More
Show Less

advertisement

Upload Download

Embed codes


Similar skins

Comments: 8

Yeah! :D xD No problem xD
xD
Haha sure, sounds like a plan! Thank you for the positive vibes! XD
Yeah! :D xD No problem xD
xD
Yeah :D
Np UwU
Yeeaaah TwT Yeah, good for you! Lol yaaaas! xD You can do it and I can like send out positive vibes when you're doing all the work...? xD
Haha sure, sounds like a plan! Thank you for the positive vibes! XD
True haha. you do xD
But I think its pretty similar! xD
Thank you so much!! :3
Haha, me too tho, I want it too TwT Yeah, I get it, I agree! I want it irl... im gonna get it irl!! Like, we could get blue skirts and jeans and like, glue some flowers on them? Or embroider them? Lol idek, but I wanna do it now xD
xD
Yeah :D
Np UwU
Yeeaaah TwT Yeah, good for you! Lol yaaaas! xD You can do it and I can like send out positive vibes when you're doing all the work...? xD
Lol, I know what she looks like in the game though ;)
But this is amazing, so pretty! :D
Like give me that outfit please TwT It seems so... wholesome. Idk how an outfit can be wholesome but THIS IS!
True haha. you do xD
But I think its pretty similar! xD
Thank you so much!! :3
Haha, me too tho, I want it too TwT Yeah, I get it, I agree! I want it irl... im gonna get it irl!! Like, we could get blue skirts and jeans and like, glue some flowers on them? Or embroider them? Lol idek, but I wanna do it now xD
Lol, I know what she looks like in the game though ;)
But this is amazing, so pretty! :D
Like give me that outfit please TwT It seems so... wholesome. Idk how an outfit can be wholesome but THIS IS!
I finnally can breathe -
I THINK IM READY TO
TO Roahhmmm TO ROOAHHMMMM
DUN DUN DUN