AHHHHHHHHHHHH

AHHHHHHHHHHHH

Posted on: Jan 03, 2021
About 1 month ago
2509
1329
11
no matter if dreams vids are staged or not, you gotta admit that theyre pretty entertaining. And so, here you are, a wonderful George. When I think of George I think of a few iconic lines, but his girly scream has just got to be the best. I mightttt be doing dream sometime in the future too, who knows ;)

maybe even a tommy lol

Also tysm to lady k for the idea for the face and hair color! I was so stuck on that haha https://www.minecraftskins.com/skin/15465418/gogy/
Show More
Show Less
Upload Download

AHHHHHHHHHHHH

Posted on: Jan 03, 2021
About 1 month ago
2509
1329
11
no matter if dreams vids are staged or not, you gotta admit that theyre pretty entertaining. And so, here you are, a wonderful George. When I think of George I think of a few iconic lines, but his girly scream has just got to be the best. I mightttt be doing dream sometime in the future too, who knows ;)

maybe even a tommy lol

Also tysm to lady k for the idea for the face and hair color! I was so stuck on that haha https://www.minecraftskins.com/skin/15465418/gogy/
Show More
Show Less

advertisement

Upload Download

Embed codes


Similar skins

Comments: 14

his eyes have been replaced
omg George has eyes ?!?!?!?!?! XD
AHHHHHHHHHHHHH
love it! i dont think they r staged, mostly because they r to funny and crazy to be..... i think the thing i like most about gogy is that he is like 'DREAM I AM GOING TO KILL YOU and then 5 seconds later AAAAAA DREAM LEAVE ME ALONE lol
Jingles
Haha ty!!
I made dream too OwO
Indeed*
Yes indead
ZeCookie
I know right its hilarious
yessssss :))
peppalover737
yesh, his screams are the best lmao
true story lol