Art Requests?

Art Requests?

Posted on: Apr 10, 2020
About 5 months ago
178
11
2
Read whole desc if you can? The info is spread out in a very wacky way

Saw all the other art request skins and since I'm low on motivation I decided to give it a go?

Examples in comments

There's gonna be 5 slots. If you give a request, please
-Give me a character reference
-Tell me if you'd like fullbody or a bust
-Tell me what kind of pose (i guess)
-Tell me if you want it to be pixel-art or sketch (sketch is uncoloured and finelined, pixel art is pixels, and coloured)
-If pixel, finelined

Art might not look exactly like the examples because you know beginner artists sometimes have a jillion style changes so yeah

oh god this is the most disorganized description I've ever written

Logo by Kloey
Show More
Show Less
Upload Download

Art Requests?

Posted on: Apr 10, 2020
About 5 months ago
178
11
2
Read whole desc if you can? The info is spread out in a very wacky way

Saw all the other art request skins and since I'm low on motivation I decided to give it a go?

Examples in comments

There's gonna be 5 slots. If you give a request, please
-Give me a character reference
-Tell me if you'd like fullbody or a bust
-Tell me what kind of pose (i guess)
-Tell me if you want it to be pixel-art or sketch (sketch is uncoloured and finelined, pixel art is pixels, and coloured)
-If pixel, finelined

Art might not look exactly like the examples because you know beginner artists sometimes have a jillion style changes so yeah

oh god this is the most disorganized description I've ever written

Logo by Kloey
Show More
Show Less

advertisement

Upload Download

Embed codes


Similar skins

Comments: 10

ErrorIsCritical
Ok.
Character Ref: https://www.minecraftskins.com/skin/14237353/for-yrp/
Just standing in the distance, watching you
Sketch Plz
Oop. Forgot this. Full body plz. If thats to hard then bust.
Wait. Can I actually do pixel?
CanadianMarshmallow
Oh jeez am I late or what, sorry. Course you can have one! Just read the desc and give me a character ref
Ok.
Character Ref: https://www.minecraftskins.com/skin/14237353/for-yrp/
Just standing in the distance, watching you
Sketch Plz
Oop. Forgot this. Full body plz. If thats to hard then bust.
ErrorIsCritical
Can I have a slot?
Oh jeez am I late or what, sorry. Course you can have one! Just read the desc and give me a character ref
Can I have a slot?
CanadianMarshmallow
I'd be very happy to do it :)
You can expect the finished product in a day or two, if that's alright!
yes, that's perfectly fine! take all the time you need
smackledorfed
Can I have a slot?
Yep, I'm mostly empty anyways
Can I have a slot?
BlueberrySorbet
ok first omg your art is so cute
second, maybe you can draw this boi? https://www.minecraftskins.com/skin/14060259/another-oc/
idc if it's fullbody or bust, but if fullbody is too hard bust is fine
he has a sorta flamboyant personality if that helps
pixel art
it's ok if you don't want to/can't do it, it won't hurt my feelings <3
I'd be very happy to do it :)
You can expect the finished product in a day or two, if that's alright!
ok first omg your art is so cute
second, maybe you can draw this boi? https://www.minecraftskins.com/skin/14060259/another-oc/
idc if it's fullbody or bust, but if fullbody is too hard bust is fine
he has a sorta flamboyant personality if that helps
pixel art
it's ok if you don't want to/can't do it, it won't hurt my feelings <3
Example time?
https://www.deviantart.com/acanadianbaymax/art/Sweet- 836418880
https://www.deviantart.com/acanadianbaymax/art/Starry-Eyes- 836091377
https://www.deviantart.com/acanadianbaymax/art/Buddies-But-Better- 835550838
uhh I didn't plan this out well I'm sorry
The links might be a bit wack because you know skindex sucks sometimes