-Apology-

-Apology-

Posted on: Mar 18, 2019
About 4 months ago
402
7
0
-In comments-
Show More
Show Less
Upload Download

-Apology-

Posted on: Mar 18, 2019
About 4 months ago
402
7
0
-In comments-
Show More
Show Less

advertisement

Upload Download

Embed codes


Similar skins

Comments: 37

Unshaded
Look, I'm very, very sorry for things I've said, or done, in the past... the last thing that happened, was just a few minutes after I had an emotional break down, in front of everybody at a get-together, so I'm very sorry that I overreacted, and that I said those mean things to you guys, so I hope you accept my apology, and goodbye.
W-what?
I dont know what happened either, but i hope your safe & i forgive you for what happened (even though i dont know what happened, again. ) i think you belong here.
I have no idea what happened, but i'm SOOOO sorry about the deer park fire... I hope you stay safe. You are handling this amazingly. I will keep you in my prayers too.
Awie, Gabby, C3

I definitely forgive you, and I hope you'll return, C333

Stay safe, and I hope everything's okay with you and the Deer Park event.....T0T
Wow. I'm sorry for being kinda nosy but this just looks so deep. When I saw this I'm dang these people are forgiving.
(I wish I had friends like this) :(
Okimmi
You wont die.
Your parents would move everything away if they thought it would be majorly serious.
Meh, no, they wouldn't XD
Unshaded
Yeah, but we're just 18 minutes away form it TOT I DONNNTTT WANNNTTT TTOOOOO DIIIEEEEEE- before I go to ComicCon and finish my stories XD
You wont die.
Your parents would move everything away if they thought it would be majorly serious.
KCbases
wait didnt it happen here tho? lol
Yes, but it one of those things you dont want just anyone reading, especially if the person explaining it was a big part of the incident.
1vyWarri0r
i will be praying for you gabby i hope you are allright
Thank you for your prayers, I hope we will be alright too.
Unshaded
Yeah, but we're just 18 minutes away form it TOT I DONNNTTT WANNNTTT TTOOOOO DIIIEEEEEE- before I go to ComicCon and finish my stories XD
i will be praying for you gabby i hope you are allright